گردشگری و توریسم

رییس مجلس فرا رسیدن سال نو را به شماری از همتایان خود تبریک گفت

به گزارش اداره اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس «علی لاریجانی»   عصر جمعه در پیام‌های جداگانه‌ای به روسای مجالس افغانستان، ترکیه، تاجیکستان، عراق، آذربایجان، ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان، ترکمنستان و  پاکستان فرارسیدن عید سعید باستانی نوروز سال ۱۳۹۹ را تبریک گفت.

لاریجانی در این پیام‌ها نوشت: نوروز پیشاهنگ دگرگونی طبیعت، همواره با طراوت، شادابی و شکوفایی همراه است. امیدوارم سال پیش‌رو، همگام با تحول و پیشرفت روزافزون و عدالت برای ملت‌ها باشد.
وی افزود: خرسندم به مناسبت فرارسیدن عید سعید باستانی نوروز، صمیمانه‌ترین شادباش‌ها و تبریکات خود را به جناب‌عالی و همکارانتان ابراز کنم.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با کمال مسرت و خرسندی تأکید می‌کنم مجلس شورای اسلامی از هر گونه همکاری پارلمانی بویژه با همسایگان بر اساس احترام متقابل و با هدف ایجاد امنیت، پیشرفت، رفاه و توسعه همه‌جانبه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استقبال می‌کند.
وی همچنین افزود: فرصت را مغتنم شمرده؛ از درگاه خداوند متعال، سالی خجسته همراه با سلامت و موفقیت روزافزون جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان، دولت و ملت آن کشور را مسئلت دارم.