گردشگری و توریسم

آخرین اخبار کرونا در گلستان

حق شناس استاندار گلستان در گفتگوی دکتر روحانی رئیس جمهوری با استانداران سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس پیرامون بررسی اقدامات به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا شرکت کرد.

**

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از توزیع ۷ هزار ماسک رایگان در مناطق محروم گرگان در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

محمدعلی هروی اظهار داشت: از زمان شیوع کرونا بسته‌های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده دست و محیط، مواد شوینده و ماسک در مناطق کمتر برخوردار استان توسط اعضای داوطلب و سایر نیروهای این جمعیت، گروه‌های جهادی و مردمی توزیع شد.

**

فرمانده انتظامی گلستان گفت: در بازدید مشترک بازرسان صنعت، معدن و تجارت  و ستاد فرماندهی انتظامی از کارخانه‌ای واقع در کردکوی بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ لیتر الکل ۹۸ درصد کشف شد.

سردار روح‌الامین قاسمی با یادآوری اینکه کارخانه فاقد مجوز قانونی بوده، اضافه کرد: در بازرسی از بخش‌های دیگر این واحد، ۴ هزار و ۴۸۸ لیتر روغن موتور بدون مجوز کشف شد.

وی با بیان اینکه بخشی از الکل‌های این کارخانه در استان توزیع شده، خاطرنشان کرد: روز گذشته در این زمینه یک نفر دستگیر و ضمن تحقیقات بیشتر از وی، کارخانه با حکم قضایی پلمب شد.

**

استاندار گلستان گفت: ۲۰۰ دستگاه‌تب سنج و ۳۰۰ هزار ماسک اهدایی گوانگ‌ژو چین به وارد این استان شد.

**

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: براساس تحقیقات تخصصی و عملی، قرص “تامی فلو” هیچگونه تاثیری بر روند بهبودی بیمار کرونایی ندارد و براساس ابلاغ وزارت بهداشت تجویز این قرص برای کرونا در استان ممنوع شد.

سیدمهدی حسینی بیان کرد: در ۴۸ ساعت گذشته شاهد ایجاد صف‌های ۵۰۰ نفره برای دریافت این قرص در بیمارستان صیادشیرازی گرگان بودیم که همین تجمعات خود زمینه‌ساز انتقال این ویروس است.

تاکنون ۷۲ نفر به علت ابتدا به کرونا در گلستان جان خود را از دست دادند.