گردشگری و توریسم

تعطیلی آرامستان‌های قم در روز پنجشنبه

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به شرایط ویژه آرامستان بهشت معصومه و لزوم پیشگیری از ازدحام جمعیت با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی برنامه‌های آرامستان بهشت معصومه در روزهای پنجشنبه ۲۲ و پنجشنبه ۲۹ اسفندماه لغو شده و درب‌های این آرامستان بسته خواهد بود.

اطلاعیه حاکی است: از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به وضعیت ویژه و لزوم  رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از حضور در آرامستان‌ها خودداری فرمایند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: خواهشمند است به‌منظور حفظ سلامت خود،‌ سنت حسنه زیارت اهل قبور را با قرائت فاتحه از منزل برای تمام درگذشتگان به انجام رسانید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت روز چهارشنبه اعلام کرد: تاکنون ۹ هزار نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۳۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و ۲۹۵۹ نفر بهبودیافته و ترخیص شده‌اند.

مردم باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.