گردشگری و توریسم

پلمب پنج واحد تجاری و یک پمپ سی ان جی در شیروان

امین رضا مرآتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در گشت ویژه این شهرستان برای پیشگیری از کرونا که از صبح دیروز فعال شده است، بیش از ۵۰ دستگاه دولتی و خصوصی و واحد تجاری مورد بازرسی قرار گرفت.

وی گفت: در  این بازدیدها به بیش از ۵۰ واحد تجاری و دستگاه اجرایی  به علت رعایت نکردن دستورات ابلاغی تذکر جدی  گرفت و مهلت یک روزه برای برطرف کردن موارد یاد شده داده شد.

مرآتی با بیان اینکه خطر همه گیر شدن کرونا بسیار جدی است و همه مکلف هستیم برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنیم و با کسانیکه سلامت مردم را به خطر می اندازند  قاطعانه برخورد کنیم افزود: همچنین صبح دیروز به یکی از فروشگاه های کوروش و پمپ سی ان جی شهرداری که در اختیار پیمانکار است اخطار و مهلت چند ساعته برای رفع مشکلات داده شد.

فرماندار شیروان گفت: اما، بازرسان عصر دیروز با مراجعه مجدد بازرسان، اقدامی  برای رفع ایرادات انجام نشده بود که بلافاصله در محل دستور پلمب آنها صادر شد.

مرآتی گفت: با توجه به تجمع افراد در بانک ها، دفاتر ثبت اسناد و بنگاه های مسکن و خودرو اگر تدبیری از سوی مسئولان مربوطه اندیشیده نشود حتما با توجه به ضرورت دستور تعطیلی آنها صادر می شود.

شهرستان شیروان چهار هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارد.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.