گردشگری و توریسم

تاسیس دانشکده آسیب‌های اجتماعی نیاز استان مرکزی است

«حسین کلانتری» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بسیاری از رشته‌های دانشگاهی که از قبل در این مرکز آموزش عالی ایجاد شده‌اند کاربرد خود را از دست داده و کمتر مورد اقبال دانشجویان و جامعه است و این دانشگاه  باید به پایش‌ رشته‌های مختلف  بر حسب نیاز جامعه بپردازد.

وی بیان کرد: بحث کاهش آسیب‌های‌اجتماعی  از دغدغه‌های مهم جامعه و مطالبات رهبر معظم انقلاب است و می‌طلبد که این رشته در مراکز آموزش عالی  مورد توجه قرار گیرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: این دانشگاه زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای ایجاد دانشکده آسیب‌های اجتماعی و دهکده خانواده را دارد و پیشنهادتاسیس آن به تهران شده که در صورت موافقت از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این دانشکده در مهرماه سال آینده دانشجو می‌پذیرد.

کلانتری اظهار داشت: اساتید برجسته‌ای نیز در خصوص آموزش‌های لازم به دانشجویان این رشته نیز در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، کلاس‌های درس اساتید با دانشجویان از طریق فضای مجازی دایر است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی افزود: مدیر گروه‌های مختلف دانشکده‌های این دانشگاه نیز برای پاسخگویی به سئوالات دانشجویان در محل خدمت خود در دانشگاه‌ها حضور دارند.

بیش از ۲۶ هزار دانشجو در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان مرکزی در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.