گردشگری و توریسم

۲ سالن ورزشی شیروان برای بیماران کرونا تجهیز می‌شود

امین رضا مرآتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون وضعیت این شهرستان در زمینه ویروس کرونا روزانه رصد می شود و تصمیمات لازم در زمینه نحوه مقابله با بیماری کرونا در شورای تامین گرفته شده که به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ خواهد شد.

 وی با تاکید بر اجرای مصوبات شورای تامین شهرستان توسط دستگاه های اجرایی گفت: مدیران  ادارات و دستگاه های اجرایی ملزم هستند از کمک ها و همکاری مردم در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده کنند.

مرآتی از آن دسته مردم که همکاری مناسبی در راستای پیشگیری و مقابله با کووید ۱۹ دارند قدردانی و تاکید کرد: شهروندان از منزل خارج نشوند زیراکه خطر بسیار جدی است.

فرماندار شیروان گفت: بخشی از مصوبات شورای تامین به دستگاه های اجرایی ابلاغ  شده و بخشی نیز از طریق فضای مجازی اعلام خواهد شد.

مرآتی افزود: شهرداری باید با همکاری ادارات صنعت معدن و تجارت، تعزیرات و نیروی انتظامی از فعالیت دستفروشان در سطح شهر جلوگیری کند.

وی همچنین با بیان اینکه نظام پزشکی شهرستان نسبت به ثبت نام پزشکان داوطلب اقدام کند افزود: به دهیاران تاکید شده برگزاری هرگونه مجلس خانگی ممنوع و خطرناک است و اهالی روستا از سفر غیر ضروری به شهر خوداری کنند.

وی بیان داشت: همچنین به اعضای خانواده که ساکن شهرهای دیگر هستند اعلام شود تا به شیروان سفر نکنند.

 مرآتی گفت: در این مدت پایانه مسافربری و همچنین اتوبوس های ورودی و خروجی به شهرستان در محل این پایانه توسط شهرداری ضد عفونی می شود.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.