گردشگری و توریسم

ارائه آموزش مقابله با ویروس کرونا به تاکسیرانان شهرری

اسماعیل شاه محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۳۶ ناظر خط تاکسی رانی در شهرری فعال هستند و این گروه و همچنین رانندگان تاکسی شهرری در زمینه استفاده از ماسک و دستکش و صد عفونی کردن خودرو خود آموزش دیدند.
وی افزود: آموزش های پیشگیری  در مقابله با ویروس کرونا با همکاری آتش نشانی و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ (شهرری) انجام شد.
مدیر تاکسیرانی منطقه ۲۰ (شهرری) و پهنه جنوب شرق تهران عنوان کرد: اقداماتی در جهت صد عفونی کردن و پاکسازی تاکسی های خطوط شهرری انجام گرفته و این روال تا زمان از بین رفتن ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.
این مسئول خاطر نشان کرد: گروه واتساپی در فضای مجازی برای ناظران و سرگروه های رانندگان تاکسی شهرری تشکیل و آموزش های پیشگیری از بروز و شیوع ویروس کرونا ارائه می شود.
وی تاکید کرد: به رانندگان توصیه شده تا مسافرانی که علائم سرماخوردگی داشته و یا مشکوک به ویروس کرونا هستند پیشنهاد تردد به صورت دربست و با احتیاط انجام شود.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
دو هزار و ۷۰۰ تاکسی به صورت خطی، گردشی و ویژه در سطح شهرری فعال هستند.