گردشگری و توریسم

تغییر خط تولید یک شرکت در اهواز از آب معدنی به مواد ضدعفونی

امیر حسین نظری جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به نیاز استان به مواد ضدعفونی کننده دست با توجه به شیوع ویروس کرونا تلاش بر این است که از ظرفیت تولید استان برای تولید مواد ضدعفونی کننده دست استفاده شود.

وی گفت: این شرکت، تولید آب معدنی را لغو کرده و با صدور مجوز از سوی این سازمان و معاونت غذا و داروی اهواز به تولید مواد ضدعفونی کننده دست مشغول و از امروز جمعه وارد مدار تولید شد.

نظری ادامه داد: این شرکت متعهد به تولید ۱۵ هزار بطری ۵۰۰ سی سی مواد ضدعفونی کننده ۷۰ درجه ضدعفونی کننده دست در روز شده تا در تامین محلول ضدعفونی کننده دست مورد نیاز خوزستان و سایر استان ها فعالیت داشته باشد.

رییس سازمان صمت استان با اشاره به اینکه الکل مورد نیاز این شرکت توسط الکل رازی تامین می شود ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان پنج خط تولید مواد ضد عفونی کننده در استان راه اندازی شده است.

به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان تقاضا برای خرید مواد ضدعفونی کننده دست از سوی مردم افزایش یافته است به همین دلیل سازمان صمت استان و معاونت غذا و داروی اهواز از ظرفیت تولید کنندگان استان برای تولید مواد ضد عفونی کننده دست استفاده کرده است و تا کنون پنج خط تولید مواد ضد عفونی کننده دست در استان راه اندازی شده است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۵۷ مورد ابتلا به ویروس کرونا در استان ثبت شده و ۱۴ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.