گردشگری و توریسم

مجتمع های خدماتی و رفاهی لرستان ضدعفونی شد

مصطفی ملکی صادقی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ضرورت پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در استان به همت اداره بازرگانی، سرمایه گذاری و مجتمع های این اداره کل اقدامات پیشگیرانه در سطح استان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: تمام قسمت های مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی اعم از جایگاه های سوخت، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی ضدعفونی شد.

ملکی صادقی افزود: انجام سوخت گیری وسایل نقلیه توسط پرسنل جایگاه های سوخت مجتمع ها، اهداء دستکش یکبار مصرف به رانندگان و نصب بنرهای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم درخصوص پیشگیری از شیوع ویروس در مجتمع ها و پایانه های بار از دیگر اقدامات صورت گرفته در استان می‌باشد.

وی ادامه داد: همچنین شش دستگاه بیلبورد تبلیغاتی موجود بر روی عرشه پل های عابر پیاده واقع در محورهای مواصلاتی استان به منظور اطلاع رسانی، آموزش و آگاهی بخشی به مردم در رابطه با روش های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی استان اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: علاوه بر این، تعدادی از تابلوهای تبلیغاتی برای این منظور به روابط عمومی سازمان اختصاص یافته تا در رابطه با آموزش پیشگیری از ویروس کرونا استفاده نماید.