گردشگری و توریسم

دستگیری ۴۴ سارق در اهواز و اندیمشک

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ محسن دالوند بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌ غیرمجاز به مدت سه روز از روز شنبه گذشته در شهرستان اهواز اجرا شد.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۴۳ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، سه خرده‌فروش مواد مخدرو و چهار عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: ماموران انتظامی در این طرح، ۱۱ قبضه سلاح غیرمجاز (۲ قبضه سلاح جنگی و ۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز) به همراه ۷۹ فشنگ مربوطه را نیز کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۴۵ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی بیان کرد: در این طرح ۱۳۶ باب قلیانسرا پلمب و تعداد ۲ هزار و یکصد جام قلیان جمع‌آوری، ۷۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و تعداد ۱۸ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد سپرده شدند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد و اجازه جولان با آنها نخواهد داد.

دستگیری کیف قاپ حرفه‌ای در اندیمشک

فرمانده انتظامی خوزستان همچنین گفت:به دنبال چند فقره کیفقاپی و موبایل‌قاپی در سطح شهرستان اندیمشک موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سردار حیدر عباس زاده افزود: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اندیمشک با اقدامات اطلاعاتی، سارق مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی پلیسی به ۲۰ فقره سرقت از معابر در نقاط مختلف شهرستان اندیمشک اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در ادامه تحقیقات پلیس با شناسایی مالباختگان، بازسازی صحنه سرقت انجام شد و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.