گردشگری و توریسم

اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم به موقع توزیع شود

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی یکشنبه در دیدار با رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مدیران کل سازمان صمت و تعزیرات استان بیان کرد: مردم از زبان مسئولان بهداشت و درمان مطالبی را می‌شنوند اما با مراجعه به مراکز بهداشتی خلاف آن را مشاهده می‌کنند که امیدواریم با هماهنگی سازمان صمت و تعزیرات حکومتی شاهد وقوع چنین مواردی نباشیم.

وی با تشکر  از زحمات مجموعه کادر درمانی و اداری دانشگاه علوم پزشکی در مرکز استان و همه شهرها بیان کرد: روزهای اول شیوع ویروس کرونا در استان شاهد آشفتگی در سطح بازار و توزیع اقلام بهداشتی بودیم و مردم این پرسش را دارند که چرا در این استان هنوز نظام توزیع شکل صحیح خود را پیدا نکرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی باید جامعه هدف خود را برای توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم مشخص کند که افراد سودجو نتوانند از این فرصت سو استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: علوم پزشکی با در نظر گرفتن اولویت‌ها، مکان‌های عمومی، حاشیه‌های شهرها و مساجد را ضد عفونی کند و همچنین زمینه‌های لازم برای تولید اقلام بهداشتی با احداث و راه اندازی کارگاه‌های تولید مواد بهداشتی را فراهم کند.

وی از مردم خواست نسبت به خرید اقلام بهداشتی مازاد بر مصرف خودداری کنند تا این لوازم مورد نیاز، به دست همه برسد، فروش این اقلام بالاتر از نرخ مصوب در این موقعیت حساس فعلی حرام و عملی ضد مردمی است.

وی عنوان کرد: مشکل اصلی کشور برنامه ۲۵۰ ساله نظام سلطه استکباری و فرهنگ مادی غرب بود که با لطف الهی و مجاهدت‌های امام راحل و حمایت و جانفشانی مردم مسلمان، متعهد و ولایت مدار در ۲۲ بهمن ۵۷ این برنامه‌ها از بین رفت و بقیه مشکلات هر چه باشند حل خواهد شد.

تاکنون ۹ نفر در لرستان به کرونا مبتلا شده اند که یک نفر نیز جان باخته است.