گردشگری و توریسم

منافع مردم در احداث جایگاه های جدید سوخت مد نظر باشد

 سعید ناجی عصر یکشنبه در نشست کار گروه پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی استان، افزود: باید در احداث جایگاه‌های جدید به گونه ای عمل کرد که مردم در سطح شهرها و روستاها در دسترسی به خدمات مشکلی نداشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: البته نباید در کنار رفاه حال مردم سود و منفعت سرمایه گذار را فراموش کرد، سرمایه گذاری که در این حوزه سرمایه گذاری می کند باید بتواند از سرمایه خود سود و منفعت ببرد.

این مقام مسوول تاکید کرد: مهم تر از این دو نکته  پیشگیری از ایجاد زمینه های قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی در استان است که باید مد نظر تمامی متولیان امر قرار گیرد.

قاچاق سوخت یکی از معضل های جدی در استان هرمزگان است که البته در سالهای اخیر با اقدامات پیشگیرانه و تلاش نیروهای انتظامی و مرزبانی، گام های خوبی در جهت مقابله با آن برداشته شده است.

در روزهای گذشته نیز با تلاش ماموران انتظامی این استان در شهرستان میناب و با اجرای طرح ضربتی نصر۲، ۱۰۲ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوییل قاچاق در خور بندرزک این شهرستان کشف شد.

قاچاقچیان تصمیم داشتند، سوخت قاچاق را توسط خودروهای نیسان به کنار خور بندزرک انتقال داده واز آنجا بوسیله مشک ماری شناور با قایق به دریا انتقال دهند که ماموران با تشکیل یک تیم منسجم با هماهنگی قضایی به محل اعزام و موفق شدند با تلاش فراوان نسبت به تخلیه مشک ها در سه نقطه جداگانه در خوراقدام و در این رابطه ۱۰۲هزارو ۶۰۰لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط نمایند .