گردشگری و توریسم

فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در بیمارستان امام رضا نداریم

مسعود فقیه دینوری روز سه شنبه در واکنش به انتشار اخبار کذب و خلاف واقع در فضای مجازی مبنی بر مرگ بیمار کرونایی در بیمارستان امام رضای تبریز و تشویش و نگرانی از آن برای شهروندان، اظهار کرد: تا این لحظه حتی یک مورد مشکوک که آزمایش مثبت کرونا ویروس در فرد ثبت شده باشد، در این مرکز وجود نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها با اطلاع رسانی درست و دقیق می‌توانند نقش مهمی در ایجاد فضایی عاری از تنش و تشویش اذهان داشته باشند، ادامه داد: از همه فعالان رسانه‌ها و جراید درخواست می کنم تا اخبار و اطلاعات مورد نیاز برای تنویر افکار عمومی مورد را صرفا از طریق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز کسب کنند.

وی یادآوری کرد: انتشار اخبار کذب و خلاف واقع می‌تواند در این شرایط تشویش افکار عمومی را به دنبال داشته و این امور صرفا برای اهداف سودجویانه از طرف برخی افراد سود جو انجام می‌شود.

فقیه دینوری یادآوری کرد: همکاران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات اصحاب رسانه درباره کرونا ویروس بوده و هرگونه اخبار و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار رسانه ها و جراید قرار می‌دهند.

مرکز آموزشی درمانی ۴۰۰ تختخوابی امام رضا (ع) بزرگترین مرکز درمانی منطقه شمال غرب کشور است که علاوه بر آذربایجان شرقی به بیماران استان های اردبیل، آذربایجان غربی و کردستان خدمات ارایه می دهد.