گردشگری و توریسم

آماده باش اندیمشک برای بارندگی

به گزارش ایرنا پیمان جهانگیری دوشنبه در نشست ستاد بحران اندیمشک در محل فرمانداری بیان کرد:تیم های عملیاتی و امدادی تشکیل شده تا در صورت نیاز برای خدمات رسانی به بخش های مختلف اندیمشک وارد عمل شوند. گروههای ویژه راهداری نیز برای کنترل و مدیریت محورها تشکیل شده است.
وی ضمن هشدار به افراد ساکن در حریم رودخانه ها از عشایر و ساکنان حریم رودخانه ها خواست هرچه سریعتر از مناطق پرخطر دور شوند.
جهانگیری گفت:بازدیدهای مختلفی از وضعیت سدهای کرخه و دز انجام شده و شرایط به طور لحظه ای رصد و پیگیری می شود.
وی با تاکید بر لزوم هماهنگی بین دستگاه های اجرایی اندیمشک افزود: محورهای پرخطر شهرستان با هدف کنترل و مدیریت شرایط بررسی شده اند.
فرماندار اندیمشک از بخشداران خواست نسبت به اطلاع رسانی بیشتر و هشدار به شهروندان برای خودداری از تردد در مسیر سیلاب احتمالی و حریم رودخانه ها اقدام کنند.
وی گفت: خروج همه مدیران شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.                                                                                                                                                                                          
سعید نظری فرمانده پلیس راه اندیمشک هم با تاکید بر لزوم رعایت اصول ایمنی از سوی رانندگان وسایل نقلیه برون شهری گفت: تقاطع چم گلک به اندیمشک یکی از نقاط اصلی و پرتصادف شهرستان اندیمشک است و نیازمند چاره اندیشی فوری می باشد.
وی افزود: روزانه شاهد تصادف در این نقطه هستیم و بیشترین تصادفات شهرستان اندیمشک در این مسیر است.

در این نشست جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی به بیان تمهیدات و نحوه آماده سازی شرایط پرداختند.

به پیش سازمان هواشناسی استان خوزستان و نیز مناطق بالادست سدهای دز و کرخه از دوشنبه شب تا روز چهارشنبه شاهد بارندگی شدید خواهند بود.