گردشگری و توریسم

میناوند: بابت حرفی که نزدم عذرخواهی نمی‌کنم

مهرداد میناوند روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به دیدار پرسپولیس و سپاهان که به خاطر مسائل حاشیه‌ای لغو شد، گفت: برخی‌ها به دلیل اینکه توان فنی رویارویی با پرسپولیس را ندارند، به مسائل حاشیه‌ای روی می‌آورند. فوتبال حرفه‌ای است و در فوتبال حرفه‌ای چیزی به عنوان دیر رسیدیم و این مسائل قابل پذیرش نیست.

وی افزود: متاسفانه از وقتی برخی‌ها به سپاهان آمدند همیشه بازی با پرسپولیس با حاشیه‌های خاصی همراه بوده است. متاسفانه این مسائل آفت فوتبال است. سوال من این است که  آیا در لیگ قهرمانان آسیا جرات داشتند یک دقیقه دیر در زمین حاضر شوند؟

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه مقابل هتل هواداران ما را کتک زدند. شیشه اتوبوس تیم را شکستند و خیلی از مسائل دیگر رخ داد که این موضوعات همیشه در اصفهان رخ داده است.

میناوند اضافه کرد: نزدیک ۲۰ سال پیش ما با شموشک در زمین حریف بازی داشتیم و ترافیک در اطراف ورزشگاه  موجب شد تا دیر به ورزشگاه برسیم. ما در همان اتوبوس لباس عوض کردیم و تمرینات و گرم کردن پیش از بازی را در همان اتوبوس انجام دادیم. تنها ۳ دقیقه قبل از شروع بازی به ورزشگاه رسیدیم و در زمان مقرر به میدان رفتیم. آن هم حدود ۲ دهه قبل اما در فوتبال حرفه ای الان تیمی می‌آید و بازی نمی‌کند. فوتبال ایران که نباید بازیچه یک تیم شود.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود او به مردم اصفهان توهین کرده و آنها هم خواهان عذرخواهی او شدند، گفت: به هیچ وجه اینطور نیست و این موضوع را تکذیب می‌کنم. در حال حاضر با یک برنامه ساده می‌توان چنین متنی را به نقل از هر فردی منتشر کرد.

میناوند تاکید کرد: یک سال خیلی خوب را در سپاهان پشت سر گذاشتم و چه بازیکنان قدیمی سپاهان و چه مردم خوب این شهر و هواداران سپاهان می‌دانند که من چقدر این شهر را دوست دارم. از طرفی خط قرمز من شهدا و خانواده آنها هستند. کسانی که برای حفظ آرامش ایران و مردم از جان خود مایه گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه تا صبح امروز بیهوده فحش خوردم اما به شدت آن را تکذیب می‌کنم. برای حرفی هم که نزدم عذرخواهی نخواهم کرد. من نمی‌دانم که تنها چرا وقتی عده‌ای در سپاهان هستند این مسائل مطرح می‌شود. فوتبال حرفه‌ای است و جای طرح این مسائل در آن نیست.