گردشگری و توریسم

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش شبکه تلویزیونی “فلسطین الیوم” این افراد در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف مدرسه “دار الارقم” در کوی “التفاح” در شرق غزه زخمی شدند.

به گزارش منابع محلی فلسطینی در ادامه تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، مرکز “حطین” متعلق به گروه‌های مقاومت فلسطین نیز یکشنبه شب هدف سه فروند موشک جنگنده‌های اسرائیلی قرار گرفت.

“آویخای ادرعی” سخنگوی عربی زبان ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تأیید این حملات، در کانال تلگرامی‌اش نوشت که در این ساعت ارتش اسرائیل به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که زخمی‌های این حمله هوایی رژیم صهیونیستی برای مداوا به مراکز بهداشتی منتقل شده‌اند.

خبرگزاری شهاب فلسطین نیز به نقل از منابع محلی گزارش داد که “کوی “الشیجاعه” در شرق شهر غزه نیز از حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در امان نمانده است.

گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین یکشنبه شب در یک اقدام تلافی‌جویانه و درپاسخ به ترور “شهید محمد علی الناعم” از اعضای این گروه، جنوب سرزمین‌های اشغالی را هدف ۲۰ فروند راکت قرار داد که به گفته رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۱۰ فروند از آن به داخل شهرک‌های اسرائیلی اصابت کرده است.

نظامیان صهیونیست بامداد یکشنبه در نزدیکی حصار امنیتی در جنوب نوار غزه علاوه بر این که الناعم را به شهادت رساندند، سه فلسطینی دیگر را نیز زخمی کردند.