گردشگری و توریسم

منتخبان مردم در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی معرفی شدند

به گزارش استانداری خراسان رضوی حسن جعفری افزود: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات،  نصرالله پژمانفر، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، جواد کریمی قدوسی، محمد حسین حسین زاده بحرینی و خانم فاطمه رحمانی به عنوان منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس یازدهم برگزیده شدند.
وی ادامه داد: از حوزه‌های انتخابیه تربت حیدریه، مه ولات و زاوه،  محسن زنگنه، تربت جام، تایباد باخرز و صالح آباد،  جلیل رحیمی جهان آبادی، درگز  حسن رزمیان مقدم، فریمان، سرخس و بخش های احمدآباد و رضویه مشهد سید احسان قاضی زاده هاشمی حائز بیشترین آرا شده و منتخب گردیده اند.  
رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: در حوزه‌ انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب بهروز محبی نجم آبادی و علی اصغر عنابستانی و در نیشابور و فیروزه  احسان ارکانی و  هاجر چنارانی بیشترین میزان آرا را به خود اختصاص داده و انتخاب شده اند.
جعفری افزود: در حوزه‌ های انتخابیه قوچان و فاروج علی آذری، چناران و بینالود حسین عباس زاده، کاشمر، بردسکن و خلیل آباد، جواد نیک بین،گناباد و بجستان محمد صفایی دلوئی و خواف و رشتخوار اکبر احمدپور به عنوان منتخب مردم برگزیده شده اند.
وی ادامه داد: از مجموع ۱۸ نماینده استان خراسان رضوی هفت نفر نماینده دور قبل بوده اند.
او اضافه کرد:در خصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز آرا شمارش شده و در حال تجمیع سازی است که به محض ثبت در سامانه جامع انتخابات اعلام می شود.