گردشگری و توریسم

شلیک به قلب رئال؛ دومین شکست شاگردان «زیدان»

شنبه شب از هفته بیست و پنجم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، تیم سخت‌کوش لوانته در خانه خود از ستاره‌های رئال مادرید پذیرایی کرد و در نهایت به پیروزی بک بر صفر دست یافت و با ۳۲ امتیاز به رتبه دهم رسید.

نیمه نخست با برتری رئال همراه بود، اما تیم تحت هدایت زین‌الدین زیدان در ایجاد موقعیت‌های خطرناک چندان موفق نشان نمی‌داد.

در نیمه دوم، مادریدی‌ها برای رسیدن به هدف خود روی به ارسال‌های بلند آوردند که با واکنش‌های خوب «فرناندز» دروازه‌بان لوانته همراه شد.

در دقیقه ۶۰ بهترین فرصت برای میهمان ایجاد شد که «ادن هازارد» این بخت را با ضربه‌ای بسیار ضعیف از دست داد. هازارد بلژیکی که ابتدای فصل با قیمت گزافی از چلسی جدا شد و به رئال آمد در دقیقه ۶۷ مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. این درحالی است که وی به تازگی مصدومیت بازگشته بود.

در ادامه به تدریج بازیکنان لوانته از خستگی رئالی‌ها استفاده کرده و با پاسکاری‌های متعدد در میانه میدان، روند کار را تغییر دادند.

در دقیقه ۷۹ «خوزه مورالس» کاپیتان ۳۳ ساله لوانته با شوتی وحشتناک از زوایه بسته، توپ را به تور دروازه رئال دوخت تا یکی از زیباترین گل‌های فصل جاری لالیگا را به نام خود ثبت کند.

در ادامه نیز ستاره های مادریدی بختی برای جبران نداشته تا با شکست یک بر صفر زمین را ترک کرده و دومین باخت فصل را تجربه کنند.

رئال با این شکست در امتیاز ۵۳ باقی ماند و به رتبه دوم نزول کرد تا صدر جدول را به بارسلونا تقدیم کند. هم اکنون بارسلونا با ۵۵ امتیاز در صدر قرار دارد.

این در حالی است که رئال تا دو هفته قبل، سه امتیاز از بارسلونا پیش بود اما یک تساوی و یک باخت شرایط کهکشانی‌ها را بحرانی کرد.

این درحالی است که رئال باید چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی انگلیس برود و یکشنبه هفته آینده در ال‌کلاسیکو با بارسلونا مصاف خواهد داد.