گردشگری و توریسم

معاون استاندار: شاهد حضور معنا دار مردم قم در انتخابات بودیم

“بیژن سلیمان‌پور” جمعه شب با حضور در ستاد انتخابات استان قم در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد: این حماسه مردم،‌ همه دوستداران نظام را امیدوار و دشمنان را مایوس کردند.

وی بیان داشت: انتخابات در قم با نظم و آرامشی بی نظیری برگزار شد و همه به خوبی تلاش کردند تا این حماسه ملی در نهایت آرامش برگزار شود.

وی ادامه داد: مردم امروز یکپارچه در صحنه حاضر شدند و خود را انقلابی نشان دادند و به جهانیان اعلام کردند که ما در پرتو وحدت می‌توانیم از همه مسایل و مشکلات عبور کنیم.

سلیمان‌پور گفت:‌ برابر قانون تمدید زمان انتخابات بر عهده وزیر کشور است که ابتدا تا ۲۰ و اکنون تا ساعت ۲۲ تمدید شده است و قطعا هر تصمیم دیگری که در این خصوص گرفته شود در شعب اخذ رای استان قم اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: بر اساس آخرین آمار تاکنون بیش از ۳۲۰ هزار تن از مردم قم در پای صندوق های رای حاضر شدند و در انتخابات شرکت کردند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح امروز جمعه دوم اسفندماه هم‌زمان با سراسر کشور در۶۶۹ شعبه اخذ رای استان قم آغاز شد.

بر اساس برآورد جمعیت قم، از مجموع ۸۲۰ هزار و ۵۸۸ تَن واجدان شرایط انتخابات در قم ۴۷۱ هزار و ۹۶۷ تَن مَرد و ۴۰۸ هزار و ۶۲۰ تَن‌ زن هستند و ۴۲ هزار و ۶۸۸ تَن‌ رای اولی می‌باشند.

سه نماینده از قم راهی مجلس شورای اسلامی و یک نماینده نیز راهی مجلس خبرگان رهبری می‌شود./