گردشگری و توریسم

مردم با انتخاب نامزد اصلح به تشکیل مجلس قوی کمک کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ترابی درخطبه‌های امروز نمازجمعه مردم گنبدکاووس اظهار داشت: انتخابات به فرموده رهبری انقلاب یک جشن بزرگ ملی و رسمیت بخشدن به حاکمیت و قوه مقننه است و همه بایستی در این عرصه مهم سیاسی حضوری پرشور و گسترده داشته باشیم.

وی با یادآوری سخنان چند روز قبل رهبری انقلاب درجمع مردم تبریز، گفت: مردم باید در انتخابات که از اساسی‌ترین مولفه‌های جامعه و امت اسلامی است، توجه نمایند زیرا ایرانی قوی نیازمند مجلسی قوی است و تحقق آن تنها با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح ممکن خواهد شد.

حجت‌الاسلام ترابی اضافه کرد: انتخاب افراد اصلح برای مجلس شورای اسلامی همچنین ریل‌گذاری برای چهل سال آینده نظام در گام دوم انقلاب و نیز تشکیل مجلس قوی است.

وی با تاکید بر ضرورت حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات امروز، تصریح کرد: واجدین شرایط شرکت در انتخابات بایستی با حضور خود در شعب اخذ رای، امر مهم رای دادن را به ساعات پایانی رای گیری موکول نکنند.

 امام جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در این وصیت‌نامه برخی کلیدواژه‌ها از جمله ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری انقلاب وجود دارد که نشان از عشق و علاقه آن سردار به رهبری و نیز مصداقی از انقلابی بودن آن سرباز وطن است.

حجت‌الاسلام ترابی افزود: آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی مرتکب اشتباه راهبردی شد و فکر می‌کرد با شهادت این سردار بزرگ سپاه اسلام، مردم ایران از او می‌ترسند و تسلیم می‌شوند اما همگان دیدند که وحدت و همبستگی و صبر و مقاومت ملت ایران و تاب‌آوری آنها در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان بیشتر شد.

وی همچنین با تبریک در پیش بودن ماه رجب، برلزوم بهره‌گیری بیشتر از فضائل این ماه از جمله “خودسازی، استغفار، دعا کردن، روزه گرفتن و شرکت در مراسم معنوی اعتکاف از سوی مسلمانان تاکید کرد.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.