گردشگری و توریسم

برگزاری جشن تکلیف ۹ هزار دانش آموز در کرج

مدیرآموزش و پرورش ناحیه سه  کرج دراین آیین گفت: جشن تکلیف سرآغاز شیرین برای حرکت در مسیر تعالی و معنویت است که نوجوانان و کودکان با ورود به این سن بهار زندگی را با فریضه نماز دعا و قرآن پیوند می دهند.
ابراهیم فلاح نژاد بیان داشت: یکی از برنامه های مهم آموزش و پرورش آشنایی دانش آموزان با وظایف شرعی و دینی آن ها است. همانطور که در مسیر رودخانه ها تصویر خانه هایی احداث می شود تا ناپاکی ها آلودگی های آب گرفته شود در مسیر زندگی انسان نیز تصفیه خانه هایی همچون دعا، روزه و نماز و… وجود دارد که می‌تواند ناپاکی و آلودگی ها را از انسان بگیرد.
 جشن تکلیف یک خاطره‌ شیرین معنوی تربیتی است که درآن دانش آموزان دختر و پسر که به این سن رسیده‌اند درذهنشان ثبت شده است.
دراین آیین معنوی شرکت کنندگان با خدایشان عهدی می‌بندند و دستورات دین مبین اسلام برای رسیدن به تعالی و اوج بندگی تمرین می کنند.
فلاح نژاد درادامه خواستارحضور فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا درانتخابات ۲ اسفند شد تا با انسجام و اتحاد دراولین سال از چله دوم انقلاب و سرآغاز بیانیه گام دوم انقلاب گامی بلند برای تعالی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مان برداریم.
وی تاکید کرد: ما رای می دهیم تا وفاداری خود را به انقلاب، آرمان های امام، رهبری و شهدا به ویژه  سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی نشان  دهیم.
دراین آیین معنوی کارشناسان برای دانش آموزان در زمینه نماز و تلاوت قران روزه گرفتن دروغگویی مهربان بودن حجاب مطالب مهم و آموزنده ای عنوان کردند.