گردشگری و توریسم

صندوق اخذ رای در آسایشگاه سالمندان کهریزک مستقر می‌شود

محمدرضا صوفی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پویایی و فعالیت و همچنین مشارکت در تمامی عرصه ها به ویژه انتخابات در بین ساکنان، مددجویان و کارکنان آسایشگاه کهریزک وجود دارد و همه در انتخابات مشارکت خواهند داشت.

وی افزود: انتخاب نماینده اصلح برای حضور در مجلس نقش موثری در توسعه و پیشرفت کشور و همچنین رفع موانع و مشکلات موجود را به همراه دارد.

مدیرعامل آسایشگاه خیریه معلولان و سالمندان کهریزک خاطر نشان کرد: مددجویان و کارکنان آسایشگاه کهریزک مانند سایر اقشار جامعه در انتخابات مشارکت داشته و ایفای نقش می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: حضور همه جانبه مردم درانتخابات نشان دهنده دموکراسی و مردم سالاری در کشور است و همگان می‌توانند با حضورشان نقش موثری را در آینده کشور داشته باشند.

صوفی نژاد افزود: تلاش دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کاهش میران مشارکت مردم در انتخابات است اما ملت ایران با هوشیاری و آگاهی بار دیگر پای صندوق های رای آمده و امید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.

به گزارش ایرنا، آسایشگاه خیریه کهریزک بنیادی غیردولتی، غیرانتفاعی و مردمی است که از ۴۵ سال پیش، فعالیت خود را درخدمت رسانی به همنوعان نیازمند آغاز کرده است.

این آسایشگاه با همت والای شادروان دکتر حکیم زاده از سال ۱۳۵۱ با مختصر امکانات ابتدایی و همراهی یاران وی با اسکان انگشت شمار سالمندان نیازمند و بی سرپرست، فعالیت خود را آغاز کرد. آسایشگاه کهریزک هم اکنون در ۴۲۰ هزار مترمربع مساحت و ظرفیت بستری هزار و ۷۵۰ نفر مددجو مشغول خدمت رسانی است.