گردشگری و توریسم

برگزاری مسابقه بین المللی نامه نگاری توسط پست زنجان

رضا حمیدپور روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از برگزاری این مسابقه گسترش مهارت‌های نوشتاری و بهبود آن از طریق هنر نامه نگاری در بین گروه سنی نوجوانان و تشویق به شرکت در این رقابت و بیان خلاقیت و تصحیح مهارت های زبانی است.
وی به جزئیات شرکت در این مسابقه اشاره کرد و ادامه داد: فقط نوجوانان با حداکثر سن ۱۵ سال، می توانند در این مسابقه شرکت کنند و دفتر بین‌المللی اتحادیه نامه های دریافتی از مدارس و افراد حقیقی را  به صورت مستقیم نمی پذیرد.
مدیرکل پست استان زنجان گفت: نامه حداقل در ۲ و حداکثر در چهار صفحه به صورت دست نویس و یک رو با درج مشخصات کامل نویسنده باشد.
حمیدپور یادآوری کرد: هر اداره شرکت کننده در مسابقه بین المللی نامه نگاری باید با کمک مقام های آموزشی کشور متبوع اقدام به برگزاری مسابقه در سطح کشور کرده و بهترین نامه را با توجه به قوانین مسابقه انتخاب کند.
وی تاکید کرد: اداره های پست شرکت کننده ملزم به انتخاب بهترین نامه و ارسال آن به دفتر بین المللی اتحادیه جهانی پست تا ماه می میلادی ‭۲۰۲۰‬ هستند.
مدیرکل پست استان زنجان گفت: نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه نامه‌های خود را از طریق دفاتر و صندوق های پستی فعال در سطح استان زنجان به نشانی تهران، صندوق پستی ‭۱۵۸۷۵- ۸۸۱۱‬ تا ۲۰ اسفند امسال ارسال کنند.