گردشگری و توریسم

تساوی پرسپولیس و الشارجه در نیمه نخست

تیم فوتبال پرسپولیس امشب از ساعت ۱۹:۰۵ دقیقه در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا باید به مصاف میزبان خود الشارجه امارات رفته است.

قضاوت این مسابقه را کریستوفر جیمز از استرالیا بر عهده دارد.

پرسپولیس پس از شکست در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به دنبال پیروزی و سه امتیاز این جدال است.

در دقیقه ۲ اوساگوآنا موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما شوت او توسط مدافعان الشارجه برگشت داده شد تا دروازه این تیم اماراتی بسته بماند.

هشت دقیقه بعد پرسپولیس روی یک کار تمرین شده به گل رسید. مهدی ترابی پاس عالی عمقی به علی علیپور داد و مهاجم پرسپولیس با یک بغل پای ساده دروازه عادل الحوسنی را گشود.

در دقیقه ۱۳ پاس کایو به خلفان رسید اما شوت این بازیکن با حضور به موقع سید جلال حسینی دفع شد تا الشارجه به گل نرسد.

در دقیقه ۲۴ کایو از جناح راست وارد محوطه جریه پرسپولیس شد و پاس او به خلفان رسید تا این بازیکن در موقعیت مشکوک به آفساید دروازه بیرانوند را باز کند.

سه دقیقه بعد پرسپولیس باز هم روی همکاری مشترک مهدی ترابی و علی بیرانوند به گل رسید. پاس ترابی در بیرون از محوطه جریمه به علیپور رسید و او پس از ورود به محوطه جریمه الشارجه با ضربه‌ای دیدنی دروازه نماینده امارات را گشود.

در دقیقه ۳۴: فرار الحسن صالح از تله آفساید پرسپولیسی‌ها باعث شد تا با بیرانوند تک به تک شود اما ضربه‌اش از کنار دروازه خارج شد.

در دقیقه ۴۵ اشتباه شجاع خلیل‌زاده باعث شد تا توپ به ریان مندیز برسد و این بازیکن از زاویه بسته دروزاه بیرانوند را باز کند.

ترکیب الشارجه:

عادل الحوسنی، الحسن صالح، شاهین، کایو، محمد عبدالباسط، سالم سلطان، علی الظنحانی، عبدالله غانم، ریان مندیز، خلفان و شوکوروف

سرمربی: عبدالعزیز العنبری

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور و کریستین اوساگوآنا

سرمربی: یحیی گل محمدی