گردشگری و توریسم

بانوان رکن اصلی موفقیت‌های جامعه هستند

آیت الله مصطفی علما روز سه شنبه در آیین جشن خواهران بسیجی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و هفته گرامیداشت مقام زن در کرمانشاه، افزود: حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها آنچنان روح بلند و فکر بزرگی داشتند که توانستند به عالی ترین مراتب که برای انسان متصور است برسد.
امام جمعه کرمانشاه افزود: درست است که حضرت فاطمه (س) برای زنان الگوی کامل است، اما آن حضرت برای مردان هم الگویی تمام و کامل می باشد.
آیت الله علما با اشاره به تاثیر همسران رزمندگان در موفقیت آنان تاکید کرد: به طور قطع اجر و پاداشی که مجاهدان راه حق دارند، همسران آنها هم در آن شریک هستند، چرا این مجاهدت مرهون حضور همسران مکرمه آنان می باشد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به سخن تاریخی امام راحل که از دامن زن مرد به معراج می رود، تصریح کرد: یقیناً این بانوان هستند که موجبات ترقی جامعه را به سوی فلاح و رستگاری تسهیل می کنند.
برگزاری همایش مهدویت برای کرمانشاه فرصت است
امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: برگزاری همایش مهدویت برای استان یک فرصت ارزشمند است که باید مورد توجه قرار گیرد.
آیت الله علما روز سه شنبه در دیدار با اعضای بنیاد مهدویت که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تشکر از آقای همتی مسوول این بنیاد گفت: تمام دستگاه ها و خیرین همکاری لازم را برای برگزاری مطلوب همایش مهدویت داشته باشند.
امام جمعه کرمانشاه افزود: اگر وحدت نظر در کارها باشد و از امکانات و قابلیت‌ها به خوبی استفاده شود، ظرفیت استان کرمانشاه برای برگزاری همایش های ملی کم نظیر است.