گردشگری و توریسم

برگزیدگان بخش تجلی اراده ملی فیلم فجر معرفی شدند

مراسم پایانی بخش تجلی اراده ملی سی‌و هشتمین جشنواره فیلم فجر با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری، کشوری و لشکری دوشنبه شب در تالار ایوان شمس برگزار و برگزیدگان این رویداد بزرگ هنری معرفی و تجلیل شدند.

اهدای جوایز قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها به فیلم خورشید

در بخش اول اهدای جوایز قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها، هیأت داوران قوه قضاییه متشکل از سیدمحمدرضا خوشرو، مهدی افتخاری، علیرضا پاشایی، محمد شهریاری، امیر اکبرزاده، جواد طوسی و هیأت داوران سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور متشکل از احمد افروز، حسن ضیا آذری، فرهاد درودگر معرفی شدند.
جایزه هیات داوران قوه قضائیه به دلیل طرح دغدغه‌مندانه آسیب‌های اجتماعی و ضرورت مشارکت در حل معضلات اجتماعی برای فیلم «خورشید» به مجید مجیدی اهدا شد.  
جایزه هیات داوران قوه قضائیه توجه به آسیب‌های اجتماعی نوجوانان به فرزاد خوش دست کارگردان مستند «خط باریک قرمز» اهدا شد.

خوشدست از همکاری سازمان زندان‌ها در ساخته شدن مستند خود تشکر کرد و اعلام کرد کار بعدی خود را نیز با همکاری این سازمان خواهد ساخت.
هیأت داوران این قوه، از بازیگران نوجوان فیلم سینمایی خورشید قدردانی کرد و جوایزی به هنرمندان نوجوان این فیلم اهدا کرد.
در بخش بعدی، سازمان زندان‌ها نیز جایزه خود را به فرزاد خوشدست کارگردان مستند خط باریک قرمز اهدا کرد.

اهدای جوایز بنیاد شهید و امور ایثارگران به فیلم آبادان یازده- 60

در بخش بعدی هیأت داوران بنیاد شهید و امور ایثارگران متشکل از فرزاد مولازاده، سیدمرتضی حسینی و  محمدتقی فهیم و هیأت داوران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، متشکل از هارون یشایایی، مجید کریمی، سیدجمال ساداتیان، کیانوش جهانپور و خسرو نقیبی معرفی شدند.
داوران بنیاد شهید و امور ایثارگران، جایزه اول خود را به دلیل نمایش موفق مشارکت اقوام مختلف در دفاع مقدس جایزه خود را به مهرداد خوشبخت کارگردان #آبادان_یازده_۶۰ اهدا کرد.
هیأت داوران بنیاد شهید و امور ایثارگران جایزه بعدی خود را به دلیل پرداخت نفس‌گیر جانفشانی‌های محافظان امنیتی کشور، به سعید ملکان برای #روز_صفر تقدیم کرد. او با حضور روی سن جایزه خود را دریافت کرد.

جایزه وزارت بهداشت به فیلمهای مغز استخوان و درخت گردو

جایزه داوران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل روایت ایثار مادرانه و عشق پدرانه برای زندگی‌بخشی به کودکان و آینده سازان سرزمین به حمیدرضا قربانی کارگردان #مغز_استخوان اهدا شد.
جایزه بعدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل تمرکز بر یک داستان در حوزه سلامت و دغدغه‌مندی تصویر درست خانواده سلامت ایرانی به بهرنگ دزفولی‌زاده کارگردان فیلم #بی_صدا_حلزون اهدا شد.
جایزه بعدی این وزارتخانه به دلیل تصویر از خودگذشتگی و ماندن بر اصول سپیدچامگان بر سر سوگند خود، به محمدحسین مهدویان برای #درخت_گردو اهدا شد.

ادامه دارد….