گردشگری و توریسم

معاون استاندار البرز : اولویت ما صیانت از رای سرنوشت‌ساز مردم است

نورمحمد فردی شنبه شب در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده و جدول زمانبندی تمام امکانات و تجهیزات اعم از سخت افزاری و نرم افزار برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم شده است.

وی ادامه داد: سیاست راهبردی در استان البرز امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و از رای مردم با حساسیت حراست و مراقبت می شود.
شهبازی گفت: این حق طبیعی مردم است که خودشان سرنوشت چهارساله خود را رقم بزنند و در این خصوص ملاک و معیار اجرایی دقیق قانون است.
فردی اضافه کرد: بنابراین بستر و زمینه برای حضور با شکوه مردم در انتخابات چه از بعد امنیتی و چه از بعد تبلیغاتی آماده شده و دراین زمینه در اتاق استاندار استان البرز به روی همه کاندیداها برای  اظهار نظر و  پیشنهاد باز است.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات مظهر اراده سیاسی مردم است و این شور و شوق باید خود را نشان دهد بنابراین تمام امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای فراهم است.
رییس ستاد انتخابات استان البرز گفت: با توجه به شرایط داخلی و بین المللی و هم چنین اتفاقات به عمل آمده این دوره انتخابات از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و همانطوری که مقام معظم رهبری فرمود هر کسی ایران را دوست دارد باید در انتخابات حضور فعال داشته باشد و نسبت به سرنوشت خود احساس مسوولیت کند زیرا حضور مردم در انتخابات کشور را بیمه می کند.

استان البرز با حدود سه میلیون نفر جمعیت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای سه کرسی نمایندگی است.