گردشگری و توریسم

مسیر ورود نوپاهای همگرا به بازار تسهیل شد

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فراخوان نوپاهای همگرا برای چهارمین بار منتشر شد تا با ایجاد فرصتی دیگر فعالان این حوزه برای توسعه بازار خود اقدام کنند.

علاقمندان برای دریافت حمایت و شرکت در این فراخوان از 22 بهمن ماه سال جاری تا 31 فروردین ماه سال 99 برای ثبت نام مهلت دارند، البته طرح‌های ثبت نامی باید درحوزه فناوری‌های همگرا و انبیک باشند و همچنین نمونه اولیه آن‌ها نیز آماده باشد.

استارتاپ‌های راه یافته به این فراخوان با حضور در دوره‌های پیش شتابدهی برای توسعه محصول و بازار آموزش می‌بینند تا با دیدی باز به بازار وارد شوند.

همچنین شناسایی استارتاپ‌های فعال درحوزه فناوری‌های همگرا و معرفی آن‌ها به شتابدهنده‌ها و مراکز حامی توسعه محصول و به هم رسانی فناوران، سرمایه‌گذاران و توسعه دهندگان کسب و کار به منظور تجاری‌سازی محصولات نوآورانه، از جمله اهدافی است که در این فراخوان دنبال می‌شود.

مرکز فناوری‌های همگرا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا کنون سه فراخوان را با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در زمان های گوناگون منتشر کرده و طی آن سرعت ورود کسب و کارهای نوپا به بازار شتاب گرفته است.