گردشگری و توریسم

شور انتخابات، گرمابخش روزهای سرد شهربابک

به گزارش ایرنا، با به صدا درآمدن سوت آغاز ماراتن سخت و نفس گیر تبلیغات کاندیداها برای انتخابات، جای جای کشور پهناورمان این روزها درگیر شور انتخابات است و شهربابک نیز شاهد فعالیت های فراوانی می باشد از اجتماع و ازدحام در معابر عمومی گرفته تا افتتاح ستادهای تبلیغاتی.

خیابان ولیعصر(عج) شهربابک توسط ستادهای انتخاباتی قرق شده و صدای بلندگوها از هر سویی به گوش می رسد.

شعارهای نوشته شده بر روی پوسترهای تبلیغاتی و پیام نهان در آنها، آدمی را به فکر فرو می برد که تا چه اندازه می توان این وعده و شعار را عملی کرد.

نوجوانان و جوانان بیش از پیش جنب و جوش دارند و با پخش کردن بروشورها و تراکت های تبلیغاتی بین عابران و رانندگان خودروها برای کاندیدای مورد نظر خود ترویج و تبلیغ می کنند.

کاندیداهای نمایندگی مجلس یازدهم با برگزاری جلسات متعدد در گوشه گوشه ی این شهرستان، دادن شعارها و وعده ها، نصب بیلبوردها و عکس ها در شهر، تمام تلاش خود را برای کسب کرسی بهارستان به کار بسته اند.

علاوه بر تحرک انتخاباتی در فضای عمومی شهربابک، در فضای مجازی نیز تبلیغات انتخابات شکل جدی تری به خود گرفته است، هر چند از روزها قبل گروه های هواداران نامزدهای مختلف ایجاد شده بود.

از 29 نفری که در شهربابک برای نمایندگی مجلس نام نویسی کرده اند 22 نفر از آنان تأیید صلاحیت شده اند که در مجموع یک زن و 21 مرد برای کسب بالاترین رأی باهم به رقابت می پردازند.

در بین نامزدهای شهربابک جوان ترین کاندیدا 32 ساله است و مسن ترین آنان 61 سال دارد.

حوزه انتخابیه شهربابک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است .

 شهربابک در 240 کیلومتری کرمان واقع است.