گردشگری و توریسم

معاون دیوان وقف اهل سنت عراق: شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس اتحاد ملت‌های ایران و عراق را تقویت کرد

به گزارش ایرنا جمال الدوساری پنجشنبه شب در آیین چهلمین روز از شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز اظهار داشت: شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش را تسلیت عرض نموده و به وجود چنین بزرگمردانی افتخار می کنیم چرا که به واسطه خون این شهدا سرمان بالا است .

وی افزود: این شهدا و امام خمینی(ره) امتداد دولت ولی الله و رسول خداوند هستند ؛ این مردان خدایی هیچگاه اهانت و ذلت را نپذیرفته و با تمام وجود مقابل زورگویان ایستادگی کردند.

معاون دیوان وقف اهل سنت عراق ادامه داد: خون پاک این شهدای والا مقام پشتوانه امت اسلامی و تقویت کننده جبهه مقاومت است .

وی تصریح کرد: آمریکا و نوکرانشان همواره قصد گمراهی جامعه اسلامی را دارند اما ایران اسلامی به برکت رهبر خود که از شاگردان امام خمینی (ره) است همواره مقابل توطئه های استکبار پیروز بوده است .

الدوساری بیان کرد : ایران رهبرانی داشته و دارد که راه پیامبران اسلام را ادامه می دهند و به برکت این مردان بزرگ ایران مقابل آمریکا و استکبار همیشه پیروز است .

وی اظهار داشت : شهیدان ابومهدی المهندس و سردار سلیمانی بزرگانی بودند که به دنیا اعتنا نکردند و از دشمن هیچ هراسی نداشتند.

معاون دیوان وقف اهل سنت عراق گفت: زندگی و مرگ این شهدا مایه فخر و مباهات بود و بی شک در آن جهان سربلند و سعادتمند هستند.

وی افزود: این شهدای  والا مقام اگرچه دیگر در بین ما نیستند اما اندیشه و راه آنها همچنان ادامه دارد و همواره خاری در چشم دشمنان به شمار می روند.

الدوساری گفت: مردانی در امت اسلامی وجود دارند که خون شان راه آزادی و غلبه بر دشمنان را هموار می کند.

آیین چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و یارانشان پنجشنبه شب با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان ، زعیم حوزه های علمیه استان ، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح، سردار سیاهپوش مسئول نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در بصره ، مسوولان نمایندگی جمهوری عراق در اهواز ، علمای اهل سنت بصره ، عشایر شیعه و سنی بصره و جمعی از مردم ولایتمدار خوزستان در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد .