گردشگری و توریسم

تعاونی رفاه و خدمات ایرانیان در بروجرد افتتاح شد

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح تعاونی رفاه و خدمات ایرانیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعاونی رفاه و خدمات ایرانیان با هدف خدمات رسانی به بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشور در بروجرد در فضایی به وسعت ۵۰۰ متر مربع در خیابان نیما یوشیج افتتاح شد.

عبدالعلی گیوه‌کی اظهار داشت: سرمایه گذاری اولیه این تعاونی ۱۴ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۱۸ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم می باشد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: با توجه به گستردگی جامعه هدف که بازنشستگان می باشند این تعاونی کالاهای اساسی مورد نیاز خانواده های بازنشستگان به صورت اقساطی در اختیارشان قرار می دهد.

گیوه کی با اشاره به اینکه خدمات دهی این تعاونی به بازنشستگان بدون نیاز به چک و ضامن می باشد افزود: خدمات این تعاونی شامل مواد غذایی، مبل و فرش، لوازم خانگی و دندان پزشکی  می باشد.

وی اظهار داشت: این تعاونی برای رفاه حال بازنشستگان با بیش از ۱۵۰ واحد صنفی مختلف قرارداد همکاری دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا تعاونی رفاه و خدمات ایرانیان با حضور دبیر کل خانه تعاونگران ایران و مدیریت دانشگاه کارآفرینی دانشگاه تهران و معاون برنامه ریزی فرماندار بروجرد و دیگر مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

شهرستان بروجرد دارای ۱۴ هزار نفر بازنشسته می باشد.