گردشگری و توریسم

آیین چهلم شهید سلیمانی در قشم برگزار شد

یکتا در این مراسم گفت:  مکتب شهید سلیمانی به عنوان چراغ راه نسل جوان در گام دوم انقلاب باید توسط هیات‌های اندیشه‌ورز بررسی و تبیین شود.

وی افزود: حاج قاسم فردی ولایت‌پذیر و متواضع در برابر ولایت بود که این از بارزترین مشخصه‌های مکتب آن شهید محسوب می شود.

این راوی دفاع مقدس ادامه داد: ویژگی دیگر مکتب سلیمانی «عشق به شهادت» است که این شوق او را روز به روز به شهادت نزدیکتر می کرد.

وی، ریشه بسیاری از مشکلات داخلی را کمبود مدیران انقلابی دانست و تصریح کرد: جبهه فرهنگی انقلاب، نیازمند سربازانی مخلص و مجاهد است.

یکتا افزود: به برکت امام خمینی(ره) و خون شهدا و با رهنمودهای رهبر انقلاب قطار انقلاب اسلامی در مسیر روشن خود پرشتاب در حرکت است.

وی دامه داد: یکی از اهداف دشمن، ناامن ساختن عراق و در پی آن کم‌رنگ کردن اجتماع اربعین حسینی است چرا که از ثمرات این اجتماع بیمناک است.

یکتا اظهار داشت: نسل جوان باید با در دست گرفتن ابتکار عمل در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقشی موثر ایفا کنند.

امام جمعه قشم نیز در این مراسم گفت: افزایش وحدت و انسجام ملت ایران از برکات خون شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

حجت الاسلام میثم تارم خاطرنشان کرد: با شهادت سپهبد سلیمانی سرعت تحقق اهداف انقلاب شتاب بیشتری به خود گرفت که این امر نیز از مهم‌ترین ثمرات شهادت این عزیز است.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دیماه ۹۸ موردحمله بالگردهای آمریکایی قرار گرفت. وی در این حرکت تروریستی در فرودگاه بغداد به همراه ۹ نفر از رزمندگان جبهه مقاومت به فیض شهادت نائل آمد.