گردشگری و توریسم

تعطیلی مدارس برخی شهرستان‌های لرستان به دلیل برودت هوا

رضا زینی وند مقدم روز سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: فعالیت مدارس نوبت صبح ابتدایی با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح شروع می شود.

وی اظهار داشت: در بروجرد و اشترینان تمامی مدارس نوبت صبح ابتدایی تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌ شود.

زینی وند مقدم ادامه داد: در الیگودرز و زز و ماهرو تمامی مدارس نوبت صبح و عصر تعطیل است.

وی با بیان اینکه مدارس نوبت صبح ابتدایی تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌ شود ادامه داد: در دورود فعالیت آموزشی تمامی مدارس نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع می شود.

زینی وند اظهار داشت : در نورآباد و کاکاوند تمام مدارس تعطیل و در سلسله مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح اعلام شد.

وی اضافه کرد: در کوهدشت_و_رومشکان مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک‌ساعت تاخیر و در بیران‌شهر تمامی مدارس نوبت صبح تعطیل است.

زینی وند مقدم گفت: در زاغه مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت مدارس دوره اول و دوم با یک‌ساعت تاخیر شروع می شود.

وی افزود: در بخش_پاپی تمام مدارس نوبت صبح با یک‌ساعت تاخیر ودر سیلاخور مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز می‌ شود.