گردشگری و توریسم

معاون فرمانداری ابرکوه : راهپیمایی ۲۲ بهمن روز اقتدار نظام است

علی اکبر اسحاقی عصر یکشنبه در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان، افزود: معمولا در راهپیمایی ۲۲ بهمن گرایش های مختلف سیاسی حضور فعال دارند و شهروندان هم با حضور همیشگی خود در صحنه های مختلف انقلاب ، بار دیگر توطئه های دشمنان را همانند گذشته نقش برآب می کنند.

وی با گرامیداشت چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی، معادله دشمنان و استکبارجهانی را برهم می زند.

معاون فرمانداری ابرکوه ، تصریح کرد: مردم علاوه برحضور باشکوه در راهپیمایی ، در انتخابات پیش رو هم که دوم اسفند ماه آینده برگزار می شود، حضور حداکثری خواهند داشت و بار دیگر امید دشمنان را به یاس مبدل خواهند کرد.

وی از وحدت به عنوان یکی از مولفه های مهم امنیت یاد کرد و گفت: دشمنان از انسجام و وحدت مردم و مسوولان ترس دارند و آن را سد راه رسیدن به اهداف شوم خود می دانند.

اسحاقی ، یادآور شد : اراده، ایمان و اتحاد ملت ایران که با رهبری امام خمینی (ره) همراه شد ، انقلابی را در ایران رقم زد که امروز ، به الگوی اقتدار برای ملت های آزادیخواه جهان تبدیل شده است .

 مردم شهر ابرکوه برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان امام حسین (ع) تجمع می کنند و ساعت ۱۰ صبح راهپیمایی از این میدان شروع می شود و مردم با  عبور از خیابان شهید بهشتی در ورزشگاه شهید پوراکبری تجمع می کنند و در صورت شرایط نامساعد جوی در مصلی شهدای محراب حضور می یابند.

همچنین راهپیمایی در شهر مهردشت مرکز بخش بهمن ساعت ۳۰: ۹ از محلات مختلف آغاز می شود و سپس مردم در حوزه مقاومت امام خمینی (ره) تجمع می کنند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی یزد قرار دارد.