گردشگری و توریسم

روستای انوج ملایر بهسازی شد

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر روز شنبه در این آیین اظهار داشت: ۱۰ هزار مترمربع از طرح بهسازی این روستا زیرسازی و آسفالت شد.

داود سوری افزود: در ایام دهه فجر امسال طرح بهسازی و آسفالت چهار روستای پیروز، کرکان، شریف آباد قوزان و انوج با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۶۰ میایون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: از محل قیر یارانه‌ای؛ امسال حدود ۱۵۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح روستاهای این شهرستان انجام شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر ادامه داد: ۱۵ طرح آسفالتی که در سطح روستاهای ملایر در حال اجرا است، از محل قیر یارانه‌ای بود که در سال جاری اختصاص یافت.

سوری یادآور شد: با بهسازی و آسفالت چهار روستای ملایر در ایام دهه فجر، ۳۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح این روستاها اجرا شد.

وی بیان کرد: علاوه بر افتتاح طرح‌های بهسازی روستاها، ۴۰۵ واحد مسکن روستایی از محل طرح ویژه مسکن و بازسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر گفت: در مجموع برای افتتاح طرح‌های دهه فجر در این شهرستان ۳۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

طرح بهسازی ۷۸ روستای ملایر در مرحله نخست و ۳۴ روستا در مرحله دوم به اتمام رسیده و حدود ۳۰ روستای دیگر نیز در دست اجرا است.

در سیل فروردین امسال یک‌هزار و ۷۲۲ واحد مسکونی این شهرستان آسیب دید.