گردشگری و توریسم

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه راه انقلاب است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهرستان اظهار داشت: انقلابی که امام راحل برپا کرد و ادامه دهنده‌ آن رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: در قرنهای ۱۸ و ۱۹ نظام سلطه تمام امکانات را برای دین‌زدایی و اسلام زدایی بکار گرفت، اما تدبیر خداوند اینچنین بود که پیام آوران قیام کرد و برنامه های ۲۵۰ ساله را به گورستان فرستادند و ۲۲ بهمن ۵۷ را رقم زدند.

خطیب نماز جمعه خرمآباد با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه بیان کرد: اگر کسانی که صلاحیت ندارند را تایید کردیم ظلم شده و حتی این ظلم در تبلیغات هم باید رعایت شود همچنین استفاده از اموال عمومی و شایعه پراکنی از جمله آنان است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی اضافه کرد: اگر در انتخابات قوم‌گرایی، طایفه گرایی تا حد مجاز رعایت نشود ظلم است و باید به دنبال ملاک های اساسی مدرس گونه باشیم.

وی ادامه داد: باید حق الناس برای انتخاب افراد اصلح و سرنوشت سازان در نظر گرفته و در صورت عدم رعایت آن ظلم صورت می گیرد و به حقوق مردم تجاوز کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه عدم پذیرش آرا ظلم محسوب می‌شود، یادآور شد: تنها باید مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنیم، حتی به افراد نزدیک خود اعلام کرده‌ام نباید برای هیچ فردی تبلیغ کرده و در ستاد انتخاباتی حضور داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: رهبری معتقد است که اگر در سال ۸۸ ایستادگی کرده‌ام تنها به دلیل حق‌الناس بود.

وی افزود: باید ابعاد روحی و بینش سیاسی آیت‌الله مدرس را شناخته و الگو قرار دهیم چراکه ایشان مردمی بود و وارستگی از دنیا داشت.وی افزود: د

امام جمعه خرم‌آباد اظهارداشت: منصوب ولی‌فقیه در استان و ائمه جمعه در لرستان نباید به جناحی تمایل داشته باشند چراکه این امر مورد تاکید رهبری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرد: افتتاح طرح‌ها قابل تقدیر است اما مسأله اصلی ما بیکاری و عدم اشتغال جوانان است که باید این مشکل برطرف شود.

وی بیان کرد: مسوولان صنعتی، کشاورزی و اجتماعی فعال هستند باید در نظر بگیرند که اشتغالزایی جوانان مدنظر باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: اشتغال‌زایی باید به همراه معنویت گرایی و اخلاق اسلامی باشد که از مطالبات مردمی است.