گردشگری و توریسم

قهرمان لیگ برتر کبدی روز آخر مشخص می شود

هفته پایانی لیگ برتر کبدی مردان کشور عصر چهارشنبه ۱۶ بهمن با انجام ۴ دیدار در سالن امام خمینی گرگان آغاز شد.

در اولین مسابقه روز اول این هفته تیم های عقاب تالش و امید جلین به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه مساوی ۳۸ بر ۳۸ به پایان رسید .

در دیدار دوم تیم سرخنکلاته گلستان با نتیجه  ۴۹ بر ۲۹  از سد تیم کرمانشاه گذشت و در مسابقه سوم تیم ساری۲۸ بر ۴۸ نتیجه را به رعد پدافند هوایی قم واگذار کرد.

در آخرین مسابقه روز چهارشنبه تیم پایا آذربایجان با نتیجه ۵۳ بر ۳۱ از سد نماینده خراسان رضوی عبور کرد.

پنجشتبه و در دومین روز این هفته از مسابقات ابتدای عقاب تالش به مصاف  کرمانشاه می رود و تیم امید جلین با نماینده ساری مسابقه می دهد.

سومین بازی روز دوم را خراسان رضوی و رعد پدافند هوایی قم برگزار می کنند و آخرین و مهم ترین دیدار هفته پایانی بین تیم های سرخنکلاته و پایا آذربایجان غربی برگزار خواهد شد؛ دو تیمی که شانس اول قهرمانی در لیگ برتر را دارا هستند و باید منتظر ماند تا تکلیف قهرمان این دوره لیگ برتر مشخص شود.

 تیم های پایای آذربایجان و سرخنکلاته با امتیازات مشابه ۲۲ اول و دوم هستند و تیم رعد قم نیز با ۲۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد

هشت تیم عقاب تالش، سرخنکلاته و امید جلین از گلستان ، رعد پدافند قم، پایاتردینگ آذربایجان غربی، ساری، خراسان رضوی و کرمانشاه تیم‌های حاضر در لیگ برتر کبدی مردان هستند.