گردشگری و توریسم

سمنان میزبان دیدار جنجالی لیگ برتر فوتسال شد

بنا بر اعلام کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ستارگان ورامین و شهروند ساری از چارچوب مرحله اول حذفی لیگ برتر فوتسال کشور روز جمعه ۲۵ بهمن ۹۸ در شهر سمنان برگزار خواهد شد.

سالن محل برگزاری این دیدار به زودی پس از تایید کارشناسان فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد و در گمانه‌زنی‌های اولیه نام محل برگزاری دیدار سالن ورزشی غدیر شهر سمنان است.

اولین دیدار بین تیم‌های ستارگان ورامین و شهروند ساری در مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال روز بیست و ششم دی در شهر ورامین برگزار شد و این دیدار را تیم میزبان با نتیجه سه بر یک به سود خود خاتمه داد.

نحوه تشویق هواداران تیم ورامینی با اعتراض تماشاگران تیم شهروند ساری همراه شد و در ادامه با پرتاب بطری و سنگ همراه بین هواداران همراه شد. دیدار دوم دو تیم روز دوشنبه سی ام دی در ساری برگزار شد و در حالی که بازی تا دقیقه ۲۸ با پیروزی پنج بر صفر تیم میزبان همراه بود تیم ورامین از ادامه بازی خودداری کرد و در این بین فحاشی و پرتاب بطری آب از سوی تماشاگران تیم میزبان باعث توقف بازی شد.

در حالی که طبق قوانین مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر فوتسال هر تیم باید دو بازی از سه دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد بازی سوم ۲ تیم روز چهارشنبه دوم بهمن به میزبانی ساری برگزار شد و با وجود دستور موقت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر پس از حدود ۱۰ثانیه از آغاز مسابقه، به علت رعایت نکردن مقررات توسط تیم میزبان و اعتراض سرپرست تیم مهمان به مسئولان و عوامل اجرایی بازی برگزار نشد.