اخبار گردشگری

بهترین مراکز خرید شهرهای بزرگ خاورمیانه مانند استانبول کدامند؟

همیشه سفر رفتن برای گردش و تفریح نیست. بلکه افرادی هستند که برای تجارت و خرید اجناس مورد نیازشان به شهر یا کشورهای دیگر سفر می کنند. اما نمی دانند از کدام مراکز خرید را انجام دهند. اگر قصد تان سفر به کشورهای همانند ترکیه٬ هند٬ چین٬ ایران و دبی هست ما قصد داریم چند تا از بهترین مراکز را برای شما معرفی کنیم.

آشنایی با بهترین مرکز خرید شهر استانبول
استانبول ترکیه یکی از پررفت و آمدترین شهرها برای تفریح و گردش است. اما مراکز خرید در این شهر به قدری زیاد است که نمی توان فقط با شنیدن آنها بهترین ها را شناخت. اما قرار است در این متن در مورد تجربه سفرمان به ترکیه از بهترین مراکز خرید در استانبول صحبت کنیم.

مرکز خرید بی‌اوغلوایش استانبول یکی از بهترین مراکز خرید در ترکیه شناخته شده ست. بهترین برندها از جمله زارا٬ ال سی واکی کی٬ در این مرکز خرید شعبه دارند.

قیمت پوشاک و اجناس در فروشگاه ارزانتر از بقیه فروشگاه های اینترنتی در ترکیه شناخته شده است. بی اغلوایش واقع در خیابان استقلال منتهی به میدان تکسیم می شود. همچنین اگر آدرس را به خوبی پیدا نکردید اصلا نگران نباشید٬ اینقده این پاساژ معروف و مشهور است که به هر عابر پیاده بگویید این مرکز خرید کجاست؟ به راحتی می توانید آدرس رو پیدا کنید.

این نکته رو باید توجه کنید شاید این مرکز خرید ارزان قیمت در استانبول باشد اما دلار و لیر به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و نمی توان اجناس ارزان قیمت خریداری کرد.

آشنایی با بهترین مرکز خرید دهلی
هند مانند دیگر کشورهای خاورمیانه به عنوان یکی از گردشپذیرترین کشورهای خاورمیانه شناخته شده است. کشوری با جاهای دیدنی و تفریحی هیجان انگیز که هرکسی که وارد این کشور می شود با دنیایی عجیب و غریبی روبرو می گردد.

اما همیشه مسافران برای سفر و گردش وارد این شهر پر از اسرار نمی شوند. دلایل دیگری همانند خرید و تجارت هم وجود دارد که بتوانید شهر دور بزنید بدون اینکه مشکلی بوجود بیایید.

اما بهترین مکان برای خرید ما ایرانی ها می تواند مرکز خرید پالیکا است جای دیدنی و هیجان انگیز که اجناس های گوناگون با کیفیت بالا و حتی برندهای معروف دنیا هم در این مرکز خرید وجود دارد می توانید خریداری کنید.

بزرگترین مرکز خرید چین
چین دومین کشور پرجمعیت در جهان است که سالانه مسافران و تاجران بسیاری برای تجارت وارد کشور چین مخصوصا پکن می شوند. پکن پر از مکان های تفریحی و گردشگری است. جاهای دیدنی و تاریخی که کمتر در دنیا دیده میشود.

اقتصاد کشور چین هر روز پیشرفته تر از دیگر کشورهای دیگر در دنیا می شود. اولین دلیل اصلی این رشد وجود کارخانجات در سطح این کشور است که از سراسر دنیا برای خرید و فروش به این کشور وارد می شوند.

شاید بالای هزاران مرکز خرید در شهر پکن وجود داشته باشد که اجناس با کیفیت و بی کیفیت عرضه می کنند.

از جمله بهترین مراکز خرید در شهر پکن پلازای شرقی٬ شین کونگ٬ اینتای پکن٬ سولانا٬ زیدان جوی٬ دپلیس٬ سنلیتون٬ زایزمن شناخته شده اند.

معروف ترین و محبوب ترین مراکز خرید دبی
دبی٬ کشوری نام آشناست که ایرانی ها در ده سال گذشته علاقه بسیاری برای تفریح و گردش داشته اند که به این کشور بروند. علاوه بر آن خرید کردن در جاهای محبوب و مشهوری که دارای برند و مارک های معروف که نمایندگی دارند مورد علاقه ما ایرانی ها بوده است.

از جمله بهترین مراکز خرید در دبی می توان به اوت لت مال٬ اوت ویلیج٬ دراگون مارت٬ مرکز خرید ابن بطوطه٬ مرکز خرید مرکاتو٬ مرکز خرید برجمان٬ مرکز خرید سیتی سنتر دیره٬ مرکز خرید وافی٬ دبی مال و مال امارات اشاره کرد.

تمام برندهای معروف دنیا در این مرکز خرید دارای شعبه های هستند که براحتی و فقط با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید آدرس این مکان ها را پیدا کنید. حتی راحت تر از جستجو کردن نشستن داخل ماشین و به راننده اعلام کنید به کدام یک از مراکز خرید می خواهید بروید.

ایران٬ دارای بهترین مراکز خرید
تا اینجای کار در مورد بهترین مراکز خرید خاورمیانه صحبت کردیم. اما الان می خواهیم در مورد ایران کشور خودمان صحبت کنیم. کشوری دارای شهرهای با کیفیت های بالا که هرسال امکانات بهتری برای شهرها در نظر می گیرند.

یکی از چیزهای که همیشه مد نظر مسئولان شهری بوده است ساختن مراکز خرید در چنین شهر های است. از جمله شهرهای که ایرانی های علاقه دارند از آنجا خریداری کنند. تهران٬ مشهد٬ کیش و قشم هستند.

مراکز خرید تهران٬ هر روز بهتر و با کیفیت عالی ساخته می شود. مراکز خرید تیراژه٬ میلاد نور٬ تندیس٬ مرکز خرید ایران مال٬ سام سنتر و پالادیوم از جمله این موارد هستند که طرفداران بسیاری دارند.

کیش یکی از بهترین جاهای دیدنی و تفریحی است که سالانه در بهار٬ تابستان٬ پاییز و زمستان برای خوشگذرانی به این جزیره وارد می شدند. در سالهای گذشته این جزیره رویایی بهترین اجناس را با قیمتی مناسب به گردشگران عرضه می کرد. اما در حال حاضر اصلا صرف نمی کند. بهترین پیشنهاد این است که برای تفریح به جزیره بروید.

مشهد کجاست؟ جای سیاحتی و زیارتی که مسافران بیشماری وارد این شهر می شوند. شهری زیبا و دیدنی از تمام دنیا برای دیدن مشهدالرضا وارد شهر می شوند.

مراکز خرید مشهد ٬ طرفداران بسیاری دارند تنها دلیلی که می تواند داشته باشد٬ واردات اجناس با کیفیت از کشورهای همانند روسیه و شمال شرق ایران است.