گردشگری و توریسم

فرماندار مهریز: مدیران از تبلیغ علیه یا له نامزدهای انتخابات پرهیز کنند

رضا زارع‌زاده مهریزی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان افزود: عمل به مقررات در تمام مراحل انتخابات مجلس یازدهم باید ملاک عمل مسوولان قرار گیرد .

وی ادامه داد:  قانون به طور صریح همه مدیران را از فعالیت در عرصه انتخابات در حمایت یا علیه نامزدها منع کرده که بی‌توجهی به آن عملی خلاف قانون است .

فرماندار مهریز اظهارداشت: وظیفه مدیران در انتخابات باید همکاری با فرمانداری در برگزاری سالم و پرشور و ایجاد زمینه برای جلب مشارکت گسترده تر مردم باشد.

زارع‌زاده مهریزی تاکید کرد: ایجاد دلگرمی برای مردم و جوانان برای حضور در انتخابات از جمله مسائلی است که انتظار می‌رود ،مسوولان امر به آن توجه داشته باشند.

وی گفت: اگر مدیران وظایف قانونی خود را در خدمات‌رسانی به مردم انجام دهند موجب ایجاد شور و نشاط و امیدواری بیشتر خواهند شد.

این مسوول در ادامه به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های گذشته به خاطر تحولات منطقه بسیار اهمیت دارد.

زارع‌زاده مهریزی یادآور شد: مشارکت بالای مردم در راهپیمایی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و نقش مهمی در شکست توطئه‌های دشمنان دارد .

وی اظهار کرد: ملت ما هوشیار و بیدار است و به رغم تمام تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان امسال هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و هم در انتخابات حضور فعالی خواهند داشت.

مهریز حوزه انتخابیه شهرستان های بافق، خاتم، ابرکوه، مهریز و بهاباد است، این حوزه با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس دارد.

از ۲۹۰ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی ؛ چهار مورد مربوط به استان یزد است.

انتخابات مجلس دوم اسفند ماه ۹۸ همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می شود. 

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.