گردشگری و توریسم

سمینار ایمنی و محیط زیست در کرمان برگزار شد

 رییس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان کرمان در حاشیه برگزاری این سمینار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سمینار یک روزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست با محوریت استانداردها و اصول بهداشتی و ایمنی در واحدهای اقامتی این استان برگزار شد افزود: این سمینار یک روزه توسط یکی از برجسته‌ترین اساتید ایمنی و بهداشت کشور و با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران، کارکنان مراکز اقامتی و اعضا تحت پوشش جامعه هتلداران کرمان برگزار شد.

جاوید سبحانی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل بازرسی بهداشت محیط از مراکز اقامتی استان کرمان، برگزاری این سمینار فرصت مناسبی برای ارتقا دانش و مهارت کارکنان و همچنین بهینه‌سازی محیط کار آنها خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف و رسالت‌های اصلی جامعه حرفه‌ای هتلداران مسئله آموزش است که در اولویت کار قرار دارد اظهار داشت: بدون شک با ورود به این موضوع می‌توانیم موانع پیش روی صنعت هتلداری را برداریم و به ارتقا کسب و کار بیندیشیم.

رییس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان کرمان با اشاره به اینکه ارتقا مهارت منوط به داشتن تجربه و فرا گرفتن آموزش‌های لازم است بیان داشت: آموزش نیروی انسانی متخصص می‌تواند در بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به جامعه گردشگران تاثیر چشمگیری داشته باشد.

سبحانی شرکت در دوره‌های آموزشی هتلداری را ضروری دانست و گفت: برای شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی، گواهی صادر خواهد شد که در صدور مجوز و تمدید پروانه بهره‌برداری توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم سالانه سه سمینار آموزشی ویژه مدیران، کارکنان و اعضا جامعه حرفه ای هتلداران استان کرمان برگزار کنیم.