گردشگری و توریسم

همه داوطلبان رد صلاحیت شده مجاز به شکایت نیستند

در این اطلاعیه آمده است: بنابراین تنها داوطلبانی که در مراحل قبل تایید صلاحیت گردیده و در این مرحله رد شده اند مجاز به شکایت و اعتراض نسبت به رای ابلاغی هستند.
این اطلاعیه می افزاید:‌ با توجه به اتمام بررسی صلاحیت داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شورای نگهبان، به اطلاع داوطلبینی که صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان احراز نگردیده  می رساند شکایت و مدارک مستند خود را از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ بهمن ماه جاری تحویل دبیرخانه هیات نظارت بر انتخابات استان در استانداری نموده و رسید دریافت کنند.

این اطلاعیه می افزاید: زمان دریافت شکایات از ساعت ۸ تا ۱۶ می باشد و برای آندسته از داوطلبانی که قصد دارند شکایت خود را مستقیما به مرکز تحویل نمایند، نمایندگان هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در ورزشگاه تختی تهران مستقر و آماده تحویل گرفتن شکایت کاندیداها می باشند که زمان دریافت شکایات در این محل نیز از ساعت ۸ تا ۱۶ می باشد.

۱۶۴ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان توسط هیات نظارت بر انتخابات تایید صلاحیت شده اند.

بر اساس آمارهای رسمی ۴۰۸ نفر به عنوان نامزد انتخابات در استان ثبت نام کردند که در ابتدای امر ۳۴نفر انصراف خود را اعلام و ۳۷۴ نفر دیگر برای تشخیص احراز صلاحیت به شورای نگهبان معرفی شدند.

 بر اساس آمار اعلام شده  ۱۱۷داوطلب  از افراد فوق که جمعا ۳۱/۲ درصد مجموع آمار را تشکیل می دهند به عنوان رد صلاحیت شدگان معرفی شده و  عدم احراز صلاحیت ۹۳ نفر دیگر معادل  ۲۴/۹ درصد اعلام شد.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد و  یکهزار و ۴۹۵ شعبه، آرا مردم استان را در انتخابات دوم اسفندماه جمع آوری می کنند.