گردشگری و توریسم

شهر خودرو حساس ترین بازی فصل خود را در مقابل ماشین سازی دارد

مجتبی سرآسیایی عصر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در مقابل ماشین‌سازی تبریز افزود:  تیم شهر خودرو در بازی‌های پلی‌آف آسیایی شرایط خاصی را تجربه کرد و بازیکنان برای مردم خراسان حماسه‌آفرینی کردند و  به نتایج مطلوبی رسیدند و در بازی فردا تیمی با انگیزه برابر حریف به میدان می‌رود.

وی با اشاره به مصدومان دیدار فردا گفت:  حسین مرادمند در بازی مقابل ماشین سازی محروم است‌ و پنج بازیکن تیم نیز به خاطر تغییرات آب‌ و هوایی که این روزها به واسطه سفرهای متعدد سرما خوردند که امیدوارم به بازی فردا برسند.

سر مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت:  این تیم در ۳۰ روز باید هفت بازی در آسیا و لیگ بازی کند که شرایط سختی است اما با تکیه بر پشتکار و همت بازیکنان و با برنامه‌ریزی درست و حمایت هواداران سعی می کنیم به بهترین نتایج ممکن دست یابیم.  

سرآسیایی در خصوص جدایی چوچو بازیکن تیمش گفت: فکر می کنم دیگر دل این بازیکن با ما نبود. اگر توانستیم در این ۶ سال به موفقیت نسبی دست یابیم، به خاطر همدلی بوده‌است و اگر احساس کنیم بازیکنی با ما نیست نباید تیم را همراهی کند.

یادآور می شود سر مربی تیم ماشین سازی به دلیل تاخیر در پرواز به نشست خبری در مشهد نرسید.

هم اینک تیم فوتبال شهرخودرو با ۲۹ امتیاز در رتبه ششم و تیم ماشین سازی با ۲۳ امتیاز در رتبه نهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.
دیدار این دو تیم در ادامه مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر شنبه ۱۲ بهمن ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد.