گردشگری و توریسم

بانوان بسکتبالیست فارس غزل خداحافطی با لیگ برتر خواندند

تیم خانه بسکتبال فارس در مرحله مقدماتی این رقابت ها که در گروه دوم حضور داشت، با انجام ۱۰ بازی ، ۲ برد و هشت شکست و کسب ۱۲ امتیاز با قرار گرفتن در قعر جدول  راهی مرحله حذفی شد.

در مرحله حذفی تیم فارس مقابل تیم گاز تهران که این تیم هم در انتهای جدول گروه یک قرار داشت ، رفت و در دو دیدار رفت و برگشت شکست خورد تا پرونده این تیم درلیگ برتر بسته شود.

در دیدار برگشت مرحله حذفی ، نماینده فارس روز پنج‌شنه در سالن خانه بسکتبال شیراز پذیرای تیم گاز تهران در یک بازی حیاتی بود که در نهایت تیم میزبان با نتیجه ۷۸ بر ۴۸ مغلوب تیم گاز تهران شد و با مسابقات لیگ برتر وداع کرد.

تیم هیات بسکتبال فارس ، در نخستین سال حضور خود در لیگ برتر نتوانست از سهیمه فارس دفاع کند و با کسب نتایج ضعیف با لیگ برتر وداع کرد تا در لیگ دسته یک به حیات خود ادامه دهد.

باید منتظر ماند و دید نماینده فارس می تواند با مشکل مالی که  در لیگ برتر داشت، در دسته  یک هم شرکت کند.تیم های گروه بهمن تهران ، نامی نو اصفهان، نفت آبادان و بانوان گرگان به مرحله  نیمه نهایی این رقابت ها صعود کردند.

همچنین تیم های خانه بسکتبال کردستان و هیات بسکتبال فارس با ۲ شکست در مرحله حذفی با لیگ برتر خدا حافظی کردند.مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بانوان کشور در ۲ گروه ۶ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار شد.