گردشگری و توریسم

توافق نامه سه جانبه آنتورپ بلژیک، پرسپولیس و بیرانوند امضا شد

براساس اعلام باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند دقایقی قبل باباشگاه آانتورپ قرادداد بست.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: علیرضا بیرانوند، چهارشنبه شب هفته گذشته از باشگاه خنک بلژیک پیشنهاد رسمی دریافت کرد. این باشگاه علاوه بر ارسال پیشنهاد ۷۰۰ هزاردلاری برای صدور رضایتنامه، بلیت پرواز هم برای بیرانوند و یک ایجنت ایرانی ارسال کرد که زمان پرواز، جمعه ۲ بامداد بود.

وی ادامه داد: روز پنج شنبه نیز باشگاه آنتووپ بلژیک با بیرانوند وارد مذاکره شد و چند روز بعد پیشنهاد کتبی این باشگاه بلژیکی هم به باشگاه پرسپولیس رسید. ما از بیرانوند خواستیم تا زمان بازگشت محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه تصمیمی نگیرد و روز جمعه و در بازگشت وی از مالزی جزییات مکاتبات را به مدیریت گزارش کردیم.

قدوسی افزود: بیرانوند به واقع در آستانه جدایی بود تا اینکه در پی رایزنی های انجام شده از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، من و وکیل بیرانوند و البته تمایل شخص علیرضا به ماندن در پرسپولیس و پذیرفتن پیشهادها از سوی باشگاه آنتورپ در نهایت مقرر شد بیرانوند در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم بلژیکی بپیوندد اما پرسپولیس نیمی از حق انتقال را به طور پیش پرداخت دریافت کند.

قدوسی در ادامه گفت: شب قبل از بازی با تراکتور و حوالی ساعت ۳ بامداد، توافق باشگاه پرسپولیس با باشگاه آنتوروپ در هتل اوین نهایی شد. ما پیشنهاد ارسالی آنها را بررسی کردیم و پس از تغییراتی سرانجام به تفاهم رسیدیم و ایمیل خود را برای این باشگاه بلژیکی ارسال کردیم و در نهایت هم باشگاه آنتوروپ و هم بیرانوند امشب موافقت خود را با این تفاهم نامه اعلام کرده و دقایقی قبل قرارداد مابین بیرانوند و باشگاه آنتورپ به مدت سه فصل امضا شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: براساس توافقاتی که مدیرعامل باشگاه با آنتورپ داشته، این باشگاه مبلغ ۳۵۰ هزاردلار در ۲ قسط و طی ۲ ماه آتی به حسابی که باشگاه پرسپولیس معرفی کرده واریز می کند و ۳۵۰ هزاردلار باقی مانده هم در پایان فصل به پرسپولیس پرداخت می شود. در این فاصله بیرانوند طی ۲ ماه آتی برای تست پزشکی به بلژیک می رود.

وی خاطرنشان کرد: این توافق در حالی صورت گرفته که احتمال جدایی بیرانوند در نیم فصل بسیار زیاد بود و او با وفاداری مثال زدنی و عبور از پیشنهاد بازی در نیم فصل دوم با مبلغ کلان، بازی در آنتوروپ را به تابستان سال آتی موکول کرد.

قدوسی در پایان گفت: هواداران قدر بیرانوند را می دانند و باشگاه از او تشکر ویژه دارد. علیرضا در گفت و گو با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفته بود که هرکاری کرده نتوانسته بخاطر هواداران، تیم، باشگاه و همچنین دینی که به یحیی گل محمدی دارد تیم را در این مقطع از فصل ترک کند.