گردشگری و توریسم

برگزیدگان دومین سوگواره مطبوعات اربعین حسینی معرفی شدند

سرپرست اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شامگاه شنبه در آیین پایانی این جشنواره بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)  با هدف ثبت و روایت بزرگترین رویداد مذهبی و فرهنگی جهان اسلام همانند پارسال اقدام بهبرگزاری دومین سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی در سطح خوزستان کرد.

مهرانگیز بحیرایی افزود: این سوگواره در چهار بخش تیتر، خبر، گزارش خبری و عکس با موضوعات اربعین و نماز، اربعین و اتحاد اقوام استان، اربعین و اتحاد و وحدت مردم ایران و عراق برگزار شد که ۸۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

در بخش تیتر محمدعلی بهوندی از خبرگزاری قدس آنلاین رتبه اول، سیده فاطمه هلالات از خبرگزاری مهر رتبه دوم و کوثر کریمی از خبرگزاری مهر رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین  مریم کروشاوی  از خبرگزاری قدس آنلاین، رضا خبازان از ایرنا اهواز و محمدرضا بنوره از ایرنا اهواز به ترتیب موفق به کسب رتبه اول تا سوم در بخش خبر شدند.

در بخش گزارش نیز شهرزاد امیری از پایگاه خبری نبض شهر و ثریا زندیار از روزنامه روزان به ترتیب مقام اول و دوم این بخش را کسب کردند و مقام سوم به  طور مشترک به حسین اسکندری از روزنامه فرهنگ جنوب و عاطفه اسماعیلی منش از خبرگزاری فارس رسید.

در بخش عکس این جشنواره کوروش صالحی از نشریه بامداد زاگرس، محمد آهنگر از خبرگزاری روضه نیوز  و مرتضی جعفری از خبرگزاری تابناک نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.