گردشگری و توریسم

فرماندار اراک: تمام داوطلبان انتخاباتی به یک چشم نگریسته می‌شوند

«حسین بختیاری» روز دوشنبه در هفتمین نشست شورای اداری شهرستان اراک افزود: اجرای دقیق و قانونمند از اهداف اصلی برگزارکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی اظهار داشت: باید این انتخابات بدون هرگونه جناح‌گرایی و در کمال صحت و امنیت برگزار شود و از مشارکت بالا برخوردار باشد.

فرماندار اراک گفت: استفاده از منابع مالی و امکانات دولتی در راستای منفعت شخص خاصی از لحاظ قانونی و شرعی برای هیچ کسی در انتخابات مجاز نیست و در صورت مشاهده برخورد می‌شود.

بختیاری افزود: برگزار کنندگان انتخابات امانت‌دار مردم هستند و بر آنان لازم است رای مردم را که در واقع نوعی حق‌الناس است محترم بشمارند.

وی با بیان اینکه هیچ کسی تحت هیچ شرایطی نباید از قانون تخطی کند، خاطرنشان کرد: بنابر ماده ۱۱ قانون انتخابات، تمامی امکانات شهرستان در طول برگزاری فرایند انتخابات در اختیار فرماندار همان شهرستان است.

فرماندار اراک در بخش دیگری از سخنانش گفت: همه دستگاهها باید به طور کامل آماده باشند و در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه وارد عمل شوند.

بختیاری افزود: با توجه به موقعیت استان مرکزی و تجربیات سیل سال گذشته، احتمال وقوع بحران از هم اکنون تا پایان فروردین ماه سال آینده وجود دارد و بر این اساس باید اقدامات پیشگیرانه در دستور کار  دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

اراک مرکز حوزه انتخابیه” اراک، کمیجان و خنداب” است که ۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.