گردشگری و توریسم

مجمع انتخاب رییس هیات ورزش همگانی خوزستان در سلامت کامل برگزار شد

به گزارش ایرنا افشین حیدری یکشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش همگانی خوزستان ضمن تشکر از زحمات حمید سالمی که سال ها در این حوزه فعالیت کرد اظهار داشت: امیدواریم از آقای نریموسی که از سرمایه های استان بوده و خدمات ارزنده ای در ورزش همگانی داشتند، در هیات جدید استفاده شود.

وی مهمترین رمز موفقیت ورزش استان را وحدت و همدلی دانست و گفت: حضور حاجتی در راس هیات، باعث افزایش زیرساخت ها و امکانات ورزشی خوبی در سطح استان خواهیم بود. هیات همگانی از ارکان ورزش به شمار می رود و رسیدگی به آن موجب می شود تا نبض ورزش استان به خوبی کار کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه استعدادهای خوبی در حوزه ورزش همگانی استان وجود دارد گفت: در حال حاضر فریزبی و داژبال خوزستان در کشور حرفی برای گفتن دارند همچنین برخی دیگر از رشته های ورزش همگانی در مسابقات کشوری صاحب عنوان هستند. 

وی گفت: خوشبختانه سیاست های مجموعه مدیریت استان و به ویژه شخص استاندار، ورزش را به عنوان یک اولویت می دانند و در طی چند سال اخیر زیرساخت های خوبی همچون سالن های کشتی، استخر و سالن های چند منظوره در استان احداث شده است همچنین پروژه احداث موزه ورزش استان در دست مطالعه است.

حیدری افزود: امروز شاهد یک رقابت سالم و خوب بودیم، اگرچه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جزء نامزدهای احراز ریاست بود با این وجود به دنبا برگزاری یک مجمع تشریفاتی نبودیم و تمام اعضای مجمع جزو شایسته ترین افراد ورزشی در استان هستند.

وی افزود: بی شک با انتقاد سازنده و پیشنهاد خوب می توانیم به جامعه ایده آل برسیم. ورزش همگانی در شادی و سلامت جامعه نقش اساسی دارد لذا می طلبد با یک روحیه خوب و همت بالا، کارهای خوبی را در ورزش استان انجام داد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: دفتر جدید هیات ورزش همگانی به زودی با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود.

مجمع انتخاب رییس هیات ورزش همگانی خوزستان روز یکشنبه در اهواز برگزار شد که امید حاجتی با ۱۲ رای به مدت چهار سال رییس این هیات شد.