گردشگری و توریسم

استاندار کرمان از خانواده‌ جانباختگان آیین تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی دلجویی کرد

محمدجواد فدائی استاندار کرمان به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان بم و جمعی ازمسئولان امروز (پنج شنبه) به دیدار جمعی از خانواده‌های جانباختگان حادثه در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری در شرق استان رفته و از آنها دلجویی کردند.
استاندار کرمان در این دیدارها برای جانباختگان این حادثه غفران الهی و علو درجات مسالت کردند و با دلجویی از بازماندگان و مصدومان این حادثه از خداوند متعال برای آنها طلب صبر کرد.
وی با تسلیت به خانواده جانباختگان عنوان کرد: حضور این افراد در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری برای تعظیم شعائر اسلام و بزرگداشت این سرداران مقاومت بود که در راه نظام و اسلام تلاش کرده و در نزد خداوند مأجور هستند.
استاندار کرمان تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم تا هر کمکی نیاز باشد برای خانواده جانباختگان و مصدومان و حل مشکلات ناشی از این اتفاق انجام دهیم.
فدائی با اشاره به اعتقادات عمیق حاضران در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: پیگیر دریافت مصوبات برای جانباختگان این حادثه به عنوان شهدا هستیم.

استاندار کرمان همچنین به انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم جهت این حادثه اشاره داشت و گفت: گروه‌های مختلف در حال بررسی موضوع هستند و نتایج به اطلاع مردم می رسد.
استاندار کرمان با آرزوی علو درجات برای جانباختگان این حادثه افزود: انشاء‌الله روح این عزیزان با ائمه اطهار (ع) و سردار شهید قاسم سلیمانی محشور شود.

 یکی از خانواده جانباختگان شهرستان بم در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی هم گفت: کوچه ما را به نام شهید حاج قاسم سلیمانی قرار دهید تا یاد این شهید بزرگ و جانباختگان، گرامی داشته شود.

از شهرستان بم یک دانش آموز دختر به همراه والده اش، از بخش بروات شهرستان بم دو خانم ،از نرماشیر یک دانش آموز پسر و از شهرستان ریگان هم یک طلبه در مراسم تشییع شهدای مقاومت در کرمان جان خود را از دست دادند.