گردشگری و توریسم

فعالیت ۱۷۸ واحد صنعتی فعال در لرستان

به گزارش ایرنا، محمدرضا صفی خانی شامگاه چهارشنبه در جلسه با سرمایه گذاران واحدهای اقتصادی بزرگ لرستان در سالن جلسات استانداری بیان کرد: واحدهای اقتصادی موفق استان می تواننند ایجادانگیزه و تحرک جدی تری در واحدهای اقتصادی داتشه باشند که در این راستا این واحدهای موفق باید شناسایی شوند.

وی با بیان اینکه  واحدهای اقتصادی موفقی در استان وجود دارد اظهار داشت: واحدهای اقتصادی استان برخلاف موانع و مشکلات جنگ اقتصادی افزایش ظرفیت و تولیدات بهینه داشته اند.

وی ادامه داد: تنوع صنعت در لرستان زیاد و دارای ویژگی های زیادی  است و می تواند کمک به برنامه ریزی برای افزایش تولید و رشد اقتصادی داشته باشد.

صفی خانی عنوان کرد: نخستین معدن آهن لرستان با نام شهید سپهبد سلیمانی جواز کشف گرفته و اکنون ۲۱ ماده معدنی در لرستان جواز کشف و بهره برداری دارند.

وی اظهار داشت: لرستان دارای صادرکنندگان نمونه و محصولات برتر است و باید نگاه ویژه ای به تحول و تحرک به واحدهای تولید استان شود.

صفی خانی ادامه داد: در سالیان اخیر با تمام مشکلات موجود آمار تولید واحدهای تولیدی استان رشد داشته است و رقابت خوبی در سطح بازار داشته اند.